Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Moa Munkberg - 2 augusti 2010 22:47

Kolla på dessa bloggarna! Dem är fett bra!:


http://tomkaulitzz.devote.se


http://litzukii.devote.se


Titta och njut :)

 

//

 

  

Av Moa Munkberg - 2 augusti 2010 21:46

  




Vad är godast av glass och popcorn?

Rösta genom att komentera det du tkr.

Vinnande resultat kommer ut den 20 augusti ;)

Rösta på!

 

Det var sista inlägget för idag

Sov gott<3  

 

  

Av Moa Munkberg - 2 augusti 2010 21:20

HejHej Alla Bloggare mm.!<3

Har precis takit mej än liten dusch ;)

Det var ganska skönt =3

Fast när jag kom ut ur duschen såg jag ut som ett spöke,för att jag hade glömt att tvätta bort mig eyeliner -.-'

Och så torkade jag ögonen på handuken som blev helt svart!

Jag e så J*VLA smart ;)

Fast det var en gammal handduk som tur va ;)<33

 

Nu ska jag nog ta på mig pyamas och kanske titta på film elr ngt sånt mysigt,och kela med mina katter så klart;)<3

Max & Iza <3

De e så sööta<3 :3

 

Men iaf vi ses!

Puss på er alla sötizzar<33  

  

Av Moa Munkberg - 2 augusti 2010 19:51

Hej! Nu har jag kommit hem till mamma,har varit hos pappa Hela helgen så :)

Skönt att vara hemma hos mina sötisar Max & Iza (mina katter)

Hoppas alla ni har det bra ;3

Det har iaf jag.


Följ bloggen varje dag!<3

Nytt inlägg varje dag också ;3<3


Men nu ska jag nog packa upp det sista<3

Ha det Bra :)<333




  

Av Moa Munkberg - 2 augusti 2010 16:27

Hej tänkte bara skriva en sak som ni bara får acceptera:


BILL KAULITZ E BARA MIIN!<33

Skoja men han e min sådeså<33


Kolla vikken läckerbit:

  





  

Av Moa Munkberg - 2 augusti 2010 15:34

  

Dagens cooling är : Elin Granqvist.

Varför: För att hon e bäst? §)<33

 

 

 

        

Av Moa Munkberg - 2 augusti 2010 15:17

  

Av Moa Munkberg - 2 augusti 2010 14:54

HejHej!

Det e jag som e Tazumii ;)

Och detta e min blogg,jag har haft bloggar innan men dem har jag skitit i :)

För det första vill jag medela att jag nte e ngn fjortis,utan jag har typ galen japansk stil xD

 

Om mig:

Gillar: Djur,smink,kompisar,shoppa,och ngt mer jag nte kmr ihåg

Gillar inte: Bajs,skojja, ehh... djurplågeri,kmr nte på mer

Närmstta vänner: Eh ni i min klas,elin,min kusin osv

 

Dagen:

Ja,Nu sitter jag här med Elin _____

Vi har nästan precis badat i min pool :)

Det var skönt men lite kallt.

Jag e vrål hungrig,har nte ätit sän frukosten.

Jaja ,men nu måste jag dra och äta(tror jag)

 

 

Hejdå! ;)<33


// Tazumii








Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards